Waarom Employer Branding lastig is

Waarom Employer Branding lastig is
15
juli

5 Redenen waarom Employer Branding lastig is. 

  1. Bedrijven zijn bescheiden en vinden het ongemakkelijk om te vertellen dat ze een geweldige werkgever zijn
  2. Je moet weten ‘wat je verhaal is’ en wat je ‘corporate values’ zijn; Bedrijven zien vaak zelf niet hoe bijzonder het is wat ze doen.
  3. Je moet consequent en consistent content maken en delen. Die missie gaat verloren in de drukte van alledag
  4. Iemand moet het verhaal ophalen van de werkvloer. Een buitenstaander kan dat vaak beter.
  5. Dare to share. Niemand durft imperfecte foto’s en filmpjes te posten terwijl die het best werken. Het maakt je bedrijf menselijk.

Employer branding is het echte verhaal vertellen. Wat je doet, wie het doen en hoe ze het aanpakken. Niet verlegen zijn, gewoon delen, ook als 't niet perfect is. 

 

Reacties

Reageren

Laatste blog artikelen

met SLIM SUBSIDIE werken aan je Employer Brand
met SLIM SUBSIDIE werken aan je Employer Brand

door Marion Van Loon - 12 februari

Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap
Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap

door Marion Van Loon - 21 oktober

Inspiratie van de nieuwe generatie: expositie groep 7 en 8 over Gooskens Hout
Creatieve content
Creatieve content

door Marion Van Loon - 22 februari

Terugkomdag
Terugkomdag

door Marion Van Loon - 22 februari