Inhouse Trajecten

Inhouse Traject Employer Branding

Al vele jaren maak ik werkgevers Merkgevers. Door een aantal maanden in een bedrijf te duiken, de mensen te spreken, de werkvloer op te gaan en hun cultuur te leren kennen. 

Op basis van alle input en een sterk ontwikkeld gevoel, formuleer ik het unieke bedrijfs-DNA en een propositie. Het unieke verhaal dat weergeeft wie je bent als werkgever. 

Dat verhaal is gebaseerd op de MENSEN die het dóen, het vaak letterlijk máken. Niet op wat de directie wil dat ik vertel. Dat is het succes achter mijn Flamingo methode. In plaats van een verkooppraatje vertel ik het échte verhaal. 

Output: De Merkgevers toolkit

Een Inhouse Employer Branding Traject resulteert in een Merkgevers Toolkit. Daarin zitten de tools die jij als werkgever nodig hebt voor jouw Employer Branding. 

De tools stemmen we samen af na fase 1. Maatwerk dus. Om dit te bepalen spelen je medewerkers een belangrijke rol. Zij zijn immers de doelgroep, zíj zijn de experts. Zij weten wat nodig en zinvol is. 

Tools:

- Employee Value Proposition
- Corporate story
- Op maat wervingsstrategie
- Vacatureteksten
- Blogs
- Vlogs
- Advertorials
- Advertenties
- Fotografie / Beeldbank
- Social Media Campagne
- Recruitmentcampagne

En everyone's favourite: het Merkgevers-boekje met je unieke bedrijfs- DNA. 

Onder mijn projecten vind je voorbeelden van inspirerende communicatie uit De Merkgevers Toolkits! 

Interesse?

Laat het snel weten! Hou er rekening mee dat de Inhouse Trajecten populair zijn en snel vol zijn. Wel zijn er altijd mogelijkheden om een 3-daagse Employer Branding training te combineren met persoonlijke begeleiding.

Hou deze website of LinkedIn in de gaten voor de laatste ontwikkelingen want er wordt druk aan de weg getimmerd!