Goed werkgever zíjn

Goed werkgever zíjn
6
juli

🙍‍♂️ Marion, zou jij employer branding doen voor een werkgever die niet echt om zijn mensen geeft?

👩‍🦰 Neej. Ik zou niet weten waarom. Ik zou ook niet weten wat ik moest communiceren.

🙍‍♂️ Maar ze betalen hun medewerkers super goed. Er zijn genoeg mensen die er om die reden willen werken.

👩‍🦰 Dat betekent ook dat die mensen net zo makkelijk 'weggekocht' kunnen worden. Bovendien kun je je afvragen met hoeveel passie er gewerkt wordt.

👉 Loyaliteit van medewerkers kun je niet kopen.

👉 Gedrevenheid en betrokkenheid kun je niet kopen.

Employer branding is om mensen binnen te halen, binnen te houden en om mensen van je te laten houden. Voor het laatste zul je een goed werkgever moeten zíjn. 

Zonder emotie, geen merk. ❤️

Reacties

Reageren

Laatste blog artikelen

Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap
Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap

door Marion Van Loon - 21 oktober

Inspiratie van de nieuwe generatie: expositie groep 7 en 8 over Gooskens Hout
Creatieve content
Creatieve content

door Marion Van Loon - 22 februari

Terugkomdag
Terugkomdag

door Marion Van Loon - 22 februari

Hoe verdubbel je het aantal sollicitanten in een jaar?
Hoe verdubbel je het aantal sollicitanten in een jaar?

door Marion Van Loon - 16 februari