Employer Branding is een mindset

Employer Branding is een mindset
27
mei

Employer Branding is een mindset

Employer Branding klinkt hoogdravend en dat is onterecht. 

Het is namelijk vooral een mindset. En dan bedoel ik; dat je je bewust bent van het feit dat alles, werkelijk álles, invloed heeft op je merk als werkgever. Het is onzin om te denken dat het werkt om glossy te communiceren terwijl een teamleider je medewerkers tegen zich in het harnas jaagt. 

De werkvloer is namelijk waar de magic happens. 'Be good and tell it'. Ouderwets regeltje op de communicatieopleiding. Gaat nog altijd op. Wees een topwerkgever, geef om je mensen. En COMMUNICEER. Straal het uit. 

Activeer dus je mindset: Wees een goede werkgever. En realiseer je dat dát het begin is van een sterk merk. 

Reacties

Reageren

Laatste blog artikelen

met SLIM SUBSIDIE werken aan je Employer Brand
met SLIM SUBSIDIE werken aan je Employer Brand

door Marion Van Loon - 12 februari

Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap
Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap

door Marion Van Loon - 21 oktober

Inspiratie van de nieuwe generatie: expositie groep 7 en 8 over Gooskens Hout
Creatieve content
Creatieve content

door Marion Van Loon - 22 februari

Terugkomdag
Terugkomdag

door Marion Van Loon - 22 februari