Hoe waardevol is jouw merk?

Hoe waardevol is jouw merk?
15
juli

Wat is je merk waard als je niet kunt vertellen wat je toevoegt aan de wereld?

  • Weet waar je voor staat en wat je wilt betekenen (je footprint)

  • Deel die visie. Consistent en consequent. Het trekt mensen aan die er ook in geloven en bij willen dragen

  • Klanten, partners en medewerkers verbinden zich aan je visie, je bedrijf en elkaar

  • Een gezamenlijk doel verbindt mensen met elkaar: One team, one mission, super krachtig en niet te stoppen. 

    Je merk heeft de waarde die je er zelf aan geeft. Zorg dat je betekenisvol bent als bedrijf én werkgever.


    Meer leren over Employer Branding? 

Reacties

Reageren

Laatste blog artikelen

met SLIM SUBSIDIE werken aan je Employer Brand
met SLIM SUBSIDIE werken aan je Employer Brand

door Marion Van Loon - 12 februari

Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap
Hoe investeer je in duurzaam werkgeverschap

door Marion Van Loon - 21 oktober

Inspiratie van de nieuwe generatie: expositie groep 7 en 8 over Gooskens Hout
Creatieve content
Creatieve content

door Marion Van Loon - 22 februari

Terugkomdag
Terugkomdag

door Marion Van Loon - 22 februari