Jaarprogramma Bax Metaal

Jaarprogramma Bax Metaal

Goed, Beter, BAX 


Hoe zorg je dat medewerkers nog lang en gelukkig in je bedrijf werken en je de júiste nieuwe collega's aantrekt?

Door medewerkers erover te laten meedenken. Zij zijn je beste adviseurs!

Employer Branding Jaarprogramma 

Sinds september draaien we een Jaarprogramma bij de bv's van de Bax Metaal Holding. Lees hier wat dat oplevert na fase 1 (dna-scan) en 2 (meedenkfase).

De afgelopen weken hebben we de meedenksessies begeleid bij Bax MetaalLaserpartsRVS Finish en RVS Clean en Q-Fin.

Daar kwam een denkkracht vrij van in totaal zo'n 145 metaalmannen en -vrouwen!

Dit is de opbrengst 

 👉 1. Nieuwe inzichten om bedrijfsprocessen te verbeteren 

👉 2. Het brengt blinde vlekken in beeld (vanzelfsprekendheden die eigenlijk heel bijzonder zijn; dat brengt ook trots) 

👉 3. Een grote betrokkenheid van medewerkers bij de organisatie 

👉 4. Medewerkers komen met praktische tips die hun helpen om hun werk beter te doen 

👉 5. Het geeft waardevolle input om beter te werven en onboarden, en je authentiek te profileren bij de juiste mensen 

👉 6. Input voor het creëren van een positieve bedrijfscultuur 

👉 7. Je haalt op welke behoeftes er zijn mbt leiderschap en communicatie

👉 8. Er ontstaat draagvlak voor veranderingen

👉 9. Je ontdekt hoe betrokken en professioneel je medewerkers zijn; hoeveel slimme adviezen ze geven en wat ze allemaal nog meer in huis hebben dan je dacht!! (verborgen potentieel)

Concreet verbeterplan

We haalden concrete verbetersuggesties op voor: 

 ⁃ Werving en onboarding
 ⁃ Employer Branding
 ⁃ Bedrijfscultuur
 ⁃ Interne communicatie
 ⁃ Werkprocessen / Efficiency
 ⁃ Interne samenwerking

Wat doen we met al die info?

Daar gaan we mee aan de bak. 

  1. Er is laaghangend fruit waar je meteen mee aan de slag kunt
  2. Er zijn zaken die je moet ontwikkelen 
  3. Hierover moet je blijven communiceren met je medewerkers. Met die interne communicatie gaan we ook aan de slag.
  4. Het unieke DNA van elke bedrijf zetten we om in arbeidsmarktcommunicatie.
    De uitdaging voor 2024!

🎯Conclusie

Je weet dat je als organisatie in de goede dingen investeert. Dat geeft een boost aan de groei van je organisatie én je werkgeversmerk🦩. Daar wordt het hele bedrijf gezonder en toekomstbestendiger van. Dit hele proces doorloop je sámen met je medewerkers. 

 

☕️Ook interesse in een Jaarprogramma van De Merkgevers? Of gewoon even sparren over de mogelijkheden? Stuur een mail naar Marion@demerkgevers.nl en we komen snel bij je terug. 

 #employerbranding2.0 #employerbrandingendevelopment #flamingomethode #vanbinnennaarbuiten #duurzaamontwikkelen

Project afbeeldingen

Laatste projecten

Jaarprogramma Bax Metaal
Jaarprogramma Bax Metaal Wat brengt het Jaarprogramma bij de 4 bv's van Bax Metaal? Je ontdekt wat ervoor nodig is om medewerkers nog lang en gelukkig in je bedrijf te houden en de júiste nieuwe collega's aan te trekken. Dat geeft een boost aan de groei van je organisatie én je werkgeversmerk🦩.Daar wordt het hele bedrijf gezonder en toekomstbestendiger van! 🌱💯🎖
Wat levert Employer Branding op bij Gooskens Hout?
Wat levert Employer Branding op bij Gooskens Hout? Wat heeft Employer Branding GOOSKENS HOUT in Hoogeloon concreet opgeleverd? En wat hebben we daar allemaal voor gedaan?
Contour Fine Tooling
Contour Fine Tooling Employer Branding Traject voor een verborgen diamant in de arbeidsmarkt. Contour Fine Tooling in Valkenswaard, onderdeel van de Diamond Tools Group, is de enige diamantslijperij in Nederland. Ze maken high tech tools met diamanten. Een bijzonder project met schitterende resultaten. Letterlijk.
Van Ham Tenten & Podia
Van Ham Tenten & Podia Employer Branding voor één van de allermooiste werkgevers in de regio. Van Ham Tenten & Podia. Vol respect en bewondering mocht ik dit bedrijf induiken om de spirit van deze 'ruggegraat-mannen' vast te leggen in vette communicatie! Dit project was té leuk en het resultaat is fantastisch. Ik kreeg volop de vrijheid om Van Ham in beeld te brengen zoals ik het zag. Of beter, zoals de helden het zélf zien daar. Inmiddels is de organisatie meer dan verdubbeld, dus andere helden herkenden zich in de arbeidsmarktcommunicatie.