Over Marion

Over Marion van Loon

Ik ben Marion van Loon, employer branding specialist, mensenmens, bruistablet en anderskijker. Ik word gedreven door nieuwsgierigheid, creativiteit en passie voor het vak. Een strategisch en conceptueel denker met de voeten in de klei. Employer Branding omvat alles omvat waar ik van hou; mensen, cultuur, communicatie en beroepstrots.

Mijn grootste inspiratiebron? De held van de vloer en authentieke leiders. Verder verkies ik originele communicatie boven oppervlakkige perfectie. 

"Alles wat ik doe draait om contact maken met mensen"

Mijn visie

Je trekt aan wat je uitstraalt. Als mensen en merken zich authentiek presenteren, worden ze vanzelf een magneet voor mensen met hetzelfde DNA. Kortom; eigenheid is het geheim. "You'll be a flamingo in a flock of pigeons"

Vlieguren

Vliegen is één ding. Waar je allemaal bent geweest is zéker zo interessant. Ik werk al 20 jaar als marketing communicatie specialist waardoor ik in de meest uiteenlopende werkomgevingen kom. De afgelopen 10 jaar specialiseerde ik me in employer branding trajecten binnen MKB, Internationals en semi-overheden.

Ik dook in branches als zorg, arbeidsbemiddeling, IT, onderwijs, high technology, productie en evenementenindustrie. 

Waarom De Merkgevers

Met mijn zus richtte ik Werken in de Kempen op, het snelst groeiende arbeidsmarktplatform van Nederland. Een resultaat waar we, samen met de regio, trots op zijn.

Werkgevers hebben echter nog altijd behoefte om zich te onderscheiden op de arbeidsmarkt. Ze willen hun eigen, unieke verhaal vertellen. Daaruit is De Merkgevers geboren. Mijn bureau helpt werkgevers om zich te profileren en positioneren op de arbeidsmarkt. Zo groeien onopvallende werkgevers uit tot enthousiaste Merkgevers.