Hoe maak je een creatieve advertentie?
Wil je je onderscheiden met opvallende, authentieke advertenties voor de arbeidsmarkt?
Regelmatig krijg ik vragen als; Hoe kunnen we eruit springen? Hoe verzin ik iets origineels? Waar haal ik inspiratie vandaan?
In een voormiddag help ik je aan ideeën om zelf creatief aan de slag te gaan. Een coole slogan, een gek idee.
Deze punten komen aan bod:
- Out of the box brainwaven
- Slogans ophalen
- Beelddenken
Dit breng je (letterlijk) mee:
- Laptop
- Kort en bondig antwoord op deze vragen (op papier): 1. Wat is mijn doel? 2. Wie is mijn doelgroep? 3. Waar staat ons bedrijf voor?
Dit neem je mee terug naar huis:
Inspiratie om jezelf te onderscheiden. Op een manier die past bij je bedrijf en je doelgroep (anders slaat het natuurlijk nergens op). 'n Borrelend hoofd dus.
Praktisch
- Locatie: Hart van Hapert
Oude Provincialeweg 121 Hapert - Tijd: 09.00 - 12.30 uur
- Investering: € 249,- excl. Btw
- Aantal deelnemers: maximaal 10*
Merkgevers die een jaarprogramma* volgen, hebben voorrang.
Ook interessant?
Employer Branding 3-daagse training
Strategische aanpak om te starten met Employer Branding. Tijdens de training doorlopen we de Flamingo Methode waardoor inhoud en samenhang ontstaan.
Jaarprogramma
Een combinatie van Training, Workshops, creatieve begeleiding en persoonlijk advies. Een gedegen programma om te bouwen aan een duurzaam en betekenisvol Employer Brand.
Bij interesse, graag even persoonlijk contact opnemen (marion@demerkgevers.nl). Aantal deelnemers is beperkt.